8 Nisan 2018 Pazar

YENİ YAZI ÇEKİLİŞİ...

MERHABALAR
YENİ YAZI blogunun kitap çekilişine ben de bir ayraç ile katılıyorum. 


Katılım yazısı bu şekilde....Tıklayın katılın.... Yeni Yazı bloguna bırakılan yorumlar dikkate alınacaktır. 

BLOGUMUN 3. YAŞ ÇEKİLİŞİ


Selam sevgili dostlarım, 22 Ocak'ta blogum 3 yaşına girdi! Gün itibariyle geride kaldı ama 3 yaşındayız :)  Artık vaktidir, çekilişle birlikte duyurma zamanı geldi. 2015'te başladığım günden bu yana 200 yazı yazmışım.

Okumak isterseniz, şimdiye kadar en çok tıklanan üç yazım:

2- Günlük Kahraman (165)

*        *        *

Çekilişimin diğer sahibi Kitaplarım Olmadan Asla bloğu yazarı Emine hanım (http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com.tr). Kendisine katkısından ve çekilişi zenginleştirdiğinden dolayı teşekkür ediyorum.

Hediyelerimiz Michael Ende'nin Bitmeyecek Öykü kitabı ve Emine Hanım'ın el yapımı kitap ayıracı. 

4 yorum:

  1. sürekli kitap okuyamıyorum.Ama vakit buldugumda benim böyle her kitaba ayrı bir ayraç takıntım var.Bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Bende katıldım ama hiç şansım yoktur böyle şeylerde. Bakalım. Hayırlısı. Bu arada ayraca bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel şeyler oluyooo hayattaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için zaman harcadığınız için Teşekkürler...

Blog sahibi olmayan ziyaretçiler Anonim'i işaretleyip, yorum bırakabilirler.

ARGO İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAZ.

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görünecektir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...