4 Nisan 2014 Cuma

MİM

Merhabalar, 
Geçtiğimiz günlerde KİTAP KEYFİM beni mimlemişti . Affına sığınarak başlıyorum yanıtlamaya. Ancak vaktim oldu maalesef...  
1- En Sevdiğin Şarkı ?

Aslında sevdiğim pek çok şarkı var ancak Feridun DÜZAĞAÇ’ın Alev Alev adlı parçası. Benim için çok özel, eşimle bizim şarkımız.  Ancak Sezen Aksu Sen Ağlama’nın da yeri bende bir başkadır. Hoş “Sen Ağlama” diyenler en çok ağlatanlardır ama yine de çok severim parçayı. Ve Zeki Müren’in tüm şarkıları…

75363962ur9 Feridun Düzağaç   Alev Alev


2- En Sevdiğin Roman ?

Okuduğum pek çok romana hayran oldum ama bende iz bırakan üç roman oldu şimdiye kadar.
İlki Murathan Mungan’ın ŞAİRİN ROMANI


İhsan Oktay Anar’ın SUSKUNLAR ve 


Buket Uzuner’in KUMRAL ADA & MAVİ TUNA



3- En Sevdiğin Çizgi Film Karakteri
En sevdiğim çizgi film karakteri Kalimero’ydu çocukken. Şimdi en sevdiğim karakter ise Winnie the Pooh’daki Winnie ve Mini Mouse… Pek göremiyorum ekranda son dönemlerde ama üzerinde Winnie ve Minie Mouse olan objeleri çok seviyorum. Özellikle kızıma kıyafet alırken…


4- Çocukluğunda En Sevdiğin Oyuncağın ?
 

Çocukken babamın aldığı emekleyebilen pilli bir bebeğim vardı. Onu çok severdim. Şimdi hala oyuncak sevgim devam etmekte. Her boydaki Porselen bebekleri çok seviyorum. 10’dan fazla bebeğim var bu şekilde. Anahtarlık boyunda olandan gerçek bebek boyutunda olana kadar. Üzerinde balo kıyafetleri olanları daha çok seviyorum bu arada…

5- Şimdiye Kadar Aldığın En Sevdiğin Hediye ?

“Kızım” aldığım en güzel hediye…daha güzeli de olamaz her halde.. 

6- Odanda Sana Ait Olan En Sevdiğin Nesne ?

Takı dolabım. Kendime çatal bıçak takımımın sandığından bir takı dolabı yaptım. İçerisinde kendi yaptığım takılarla birlikte pek çok takım var. En sevdiğim nesne bu dolap. Bir de Matruşka bebeklerimi çok seviyorum.

7- En Sevdiğin Yemek ?

Hamur işleri favorim. Su böreği başta gelir. Her ne kadar eş durumundan Akdenizli olsam da Humus, içli köfte, Adana kebap  favorim.

8- En Sevdiğin Hayvan ?

Kedileri seviyorum..

9- Ailen Dışında Onsuz Yapamam Dediğin En Sevdiğin Kişi veya Kişiler

Maalesef böyle kişiler yok hayatımda. Kabuğumda kitaplarımla, el işlerimle, ailemle yaşamayı seviyorum.

Yanıtlamak isteyen tüm dostlarımı  MİMLİYORUM…

SEVGİLER.. 




1 yorum:

  1. Mim için teşekkürler... Güzel cevaplar, yüreğinize sağlık....

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için zaman harcadığınız için Teşekkürler...

Blog sahibi olmayan ziyaretçiler Anonim'i işaretleyip, yorum bırakabilirler.

ARGO İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAZ.

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görünecektir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...