27 Kasım 2014 Perşembe

EĞLENCELİ BİR MİM

MERHABALAR...

Resim Defterim Blogu beni geçtiğimiz günlerde mimlemişti. Ben İnce Memed serisinin arka arkaya yayımlamak istediğimden araya yazı girmemiştim. Ancak fırsatım oldu mimi yayınlamaya.. Çok da eğlendim doğrusu... Blogumun ismini oluşturan kitapları çoğunlukla okuduğum kitaplardan seçmeye çalıştım. Okuyup blogumda yer verdiklerime de link verdim ilgilenenler okumak isterlerse aramasınlar diye... Anayurt Oteli, Psikanalist, ve Değirmen de esasında yayınlanmaya hazır beklemedeler.. Yayımladıkça link vermeye devam edeceğim... 



TÜRK EDEBİYATI
Tutunamayanlar – OĞUZ ATAY
Rahmet Yolları Kesti – KEMAL TAHİR



Lüzumsuz Adam – SAİT FAİK ABASIYANIK
Adı Aylin – AYŞE KULİN
Değirmen – SABAHATTİN ALİ
Aşk Köpekliktir – AHMET ÜMİT
Nar Ağacı – NAZAN BEKİROĞLU


 Aşk – ı Memnu – HALİT ZİYA UŞAKLIGİL
Latife Hanım – İPEK ÇALIŞLAR
Allah de Ötesini Bırak – UĞUR KOŞAR


YABANCI ESERLER
Kolera Günlerinde Aşk – GABRİEL GARCİA MARQUEZ
İki Şehrin Hikayesi – CHARLES DİCKENS
Ana – MAKSİM GORKİ
Anna Karenina – LEV TOLSTOY
Rüzgar Gibi Geçti – MARGARET MİTCHELL
Melekler ve Şeytanlar – DAN BROWN


Oblomov – İVAN GONÇAROV
Leyleklerin Uçuşu – JEAN CHRİSTOPHE GRANGE
Martı Jonathan Livingston – RİCHARD BACH
Alamut – WLADIMİR BARTOL
Notre – Dame’ın Kamburu – VİKTOR HUGO



Acımak -  STEFAN ZWEİG
Lord Arthur Savile’nin Suçu – OSCAR WİLDE
Aşk ve Gurur – JANE AUSTEN

Ben de mim yanıtlamak isteyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum. 

1 yorum:

  1. Çok beğendim hem yerli hem yabancı kitaplar :) Bir de blog ismi uzun olunca daha da eğlenceli olmuş :)) Teşekkür ederim cevapladığın için

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için zaman harcadığınız için Teşekkürler...

Blog sahibi olmayan ziyaretçiler Anonim'i işaretleyip, yorum bırakabilirler.

ARGO İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAZ.

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görünecektir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...